Dubai - Gold Souk in Bur Dubai & Deira

Zona absolut autenticå comercial si locuintele omului de rînd. Sînt afisate la intrare indicii bursei la loc de cinste pretul aurului.

Cel mai mare inel din lume expus în vitrinå (5 kg si ceva, goldeanu nene nu glumå… :) împreunå cu certificatul de la Guiness Book of records. N-am våzut nicåieri atîta densitate de aur pe mm2, te dor ochii nu alta.

Curaj nebun, luat breakfast afarå la «Marfa» sau cel putin asa scrie pe menu, o speluncå tinutå de indieni, singura din zonå care aratå mai de doamne ajutå dar muream de foame si tot ce e pe acolo sînt diverse baråci de ti-e fricå så intri cå nu stii dacå nu-ti lasi stomacul si oasele adiacente pe-acolo. Unul din cocktailurile nealcoolice pe menu se cheamå « Computer ». Nu l-am încercat dar nici nu pot zice cå regret.

Le-am fåcut si vînzare, alt cuplu de englezi våzîndu-ne asezati acolo ne-au urmat exemplul. Acu’ ce så zic, am supravietuit cu brio experientei si avem ce povesti nepotilor… Nu am nici o stire despre cuplul de englezi dar am fi våzut pe Al-Jazeera dacå era ceva...
Am constatat ulterior cå în general nici unul din felurile de mîncare din pozele de pe menu nu seamanå cu ce-ti aduce. De fapt contrastul maxim l-am întîlnit chiar azi la prînz la o dugheanå din oråselul de lîngå santier în Qatar - de o sutå de ori mai aråtoaså decît cea din Dubai de altfel - poza din menu pt. shish taouk aratå un wrap înconjurat de o bogåtie de rosii, castraveti, salatå si alte bunåtati, ce primesti cînd comanzi n-are absolut nici o legåturå cu poza – e de fapt o pîine tåiata în bucåti si french fries (cartofi pråjiti), nici urmå de legume. Tot ce leagå asta de menu e continutul care e într-adevår shish taouk.

Comments